[Masalah Berat Badan]
anonim
Bagaimana menurunkan berat badan , bb saya skerang 85 kg tb 159
05:15 31/01/2020
Reny Hariyani Tandi Liling S.Gz ahligizi
Dalam menurunkan bb tentunya yg ingin dicapai bukan hanya bb yang diinginkan tetapi pola makan yang berubah. Kalau boleh tahu sekarang usia berapa?
13:59 31/01/2020
anonim
23 tahun
07:16 31/01/2020
boleh tau pola makan sebelumnya?
21:50 31/01/2020