[Masalah Berat Badan]
Risa Wulandari
Saya seperti apa ya biar mencapai target dan makanan yg di larang apa saja
10:08 21/02/2020
Ahli gizi ahligizi
hallo kak, sebelumnya boleh tau berat badan dan tinggi badannya?
18:53 21/02/2020