[Mitos atau Fakta ? (HOAX or Not)]
Agnes Nisrina
Mitos atau fakta nasi panas indeks glikemiknya lebih tinggi?
13:37 23/02/2020
Yussi Indrianningsih Amd.Gz ahligizi
fakta iya benar mbk nasi panas indeks glikemiknya lebih tinggi daripada nasi dingin
20:37 23/02/2020
Agnes Nisrina
Oke, terimakasih
13:53 23/02/2020