[Diet Asam Urat]
Fanny Yohanes
Apakah kandungan lemak pada ikan baubara dapat mempengaruhi asam urat
02:32 18/06/2020
Qonita Rachmah, S.Gz., M.Sc(Nutr&Diet) ahligizi
Halo, tidak ya. kandungan lemak pada ikan mostly adalah jenis lemak baik dan tidak berkaitan atau memengaruhi asam urat :)
23:36 18/06/2020