[Diet Kolesterol]
saputridwi utari
Apakah sering kesemutan berkaitan dengan kolesterol
10:56 18/06/2020
Qonita Rachmah, S.Gz., M.Sc(Nutr&Diet) ahligizi
halo kak, kesemutan lebih berkaitan dengan asam urat / gout artritis ya..
23:39 18/06/2020