[Anak Sekolah & Remaja]
anonim
Halo saya perempuan umur saya 15 thn gimana ya cara menurunkan berat badan tp saya mempunyai riwayat maag dan bb saya 65 kadang juga turun jadi 64 kg
11:45 28/11/2020
Sriwihastomo Arief Maulana, A.Md.Gz. ahligizi
Hai Ka... terimakasih telah menggunakan Dietducate ☺
Untuk menurunkan berat badan, perlu kurangi konsumsi makanan, khususnya makanan berlemak dan junkfood. Untuk kaka yang memiliki riwayat maag, perlu memperhatikan makanan yang berkaitan dengan lambung.
09:00 23/08/2021