[Bayi & Balita]
The Rinjay's Family
Anak saya alergian. Banyak pantangan dr dokter Untuk makan sayur bebas. Lauk boleh tahu tempe daging. Lainya tidak boleh. Itu bagaimana untuk menu gizi nya.
08:44 28/12/2020
I Komang Bagus Saniartha S. Tr. Gz ahligizi
Kalau boleh tau anaknya umur berapa dan di diagnosa medis apa ya?
16:57 05/10/2021