[Masalah Berat Badan]
Adeliya Novita
Untuk diet bolehkah makan nasi?
21:10 17/02/2021
Nurul Baro'ah Sarwani, S.Tr.Gz ahligizi
Halo kak. Terima kasih sudah bertanya ke Dietducate. Boleh kak. asal jangan berlebihan.
22:05 22/02/2021