[Masalah Berat Badan]
anonim
Siang dok,saya EVA YULYANA ibu dari 2. Anak mau tanya kenapa sejak terakhir lepas asi anak ke 2 BB ku susah. Turunnya... solusinya ya. Dok. ?
12:16 23/05/2021
Yelly Tambunan ahligizi
berat badan susah turun maksudnya?
14:10 21/02/2022