[Masalah Berat Badan]
Ani Kholisah
untuk menaikkan bb dengan cepat bagaimana ya
04:20 06/08/2021
Yelly Tambunan ahligizi
2-3 jam harus makan ya
3 kali makan besar dan 2-3 kali snack
untuk cemilan pilih yang padatt kalori seperti roti atau biskuti,
kalau suka susu boleh dikonsumsi rutin ya.
10:33 15/01/2022