[Masalah Berat Badan]
Nova Sgt
Apakah susu low fat dapat menurunkan berat badan, atau malah menambah berat badan?
15:35 12/10/2021
bukan menurunkan berat badan secara signifikan, namun membantu untuk menurunkan berat badan disertai dengan mengurangi makanan yg digoreng juga.
16:47 12/10/2021