[Masalah Berat Badan]
Feni Sulsiah
Saya udah ngurangin makan tapi berat badan tetap tidak turun
11:20 20/11/2021
Fatma Khairun Nisa, S.Tr.Gz ahligizi
halo ka feni, saya fatma sebagai ahli gizi. Kalau boleh tau udah berapa lama ka feni ngurangin makannya?
11:22 20/11/2021