[Masalah Berat Badan]
Siti Aminah
Berat badan saya 120 ,,dan haid saya tidak pernah datang lagi sudah beberapa tahun...bagaimana solusinya ya.
00:23 13/04/2022
hindari makanan yang digoreng, lemak, manis dan tepung.
pilih cara memasak di sup, tumis, pepes, sesekali grill.
snack pilih kacang panggang atau kacang rebus atau buah.
hindari makanan olahan, dan awetan.
06:33 13/04/2022