[Masalah Berat Badan]
anonim
Berapa kalori harian untuk kebutuhan badan saya? Agar bb turun
18:18 23/07/2022
Vina Fitrotun Nisa, S.Tr.Gz ahligizi
Terima kasih telah bertanya pada dietducate 🙏 sebelumnya boleh saya tahu berat badan, tinggi badan, usia dan jenis kelamin kakak?
08:50 27/07/2022