[Anak Sekolah & Remaja]
anonim
Apakah keringat merupakan hasil buangan dari lemak? Apa saja buangan dari lemak itu?
11:28 26/03/2019
Qonita Rachmah, S.Gz., M.Sc(Nutr&Diet) ahligizi
Bukan ya, keringat itu cairan bkn hasil buangan lemak.. lemak dimetabolisme menjadi sumber energi jika cadangan glukosa tubuh menipis..
16:13 15/06/2020