[Mitos atau Fakta ? (HOAX or Not)]
WINDA WAHYU WULANDARI
Teh
18:53 15/02/2023
Anak Agung Istri Kencana Sari Devi, S.Tr.Gz ahligizi
Selamat pagi, perkenalkan saya Gung Is.
07:06 18/02/2023
Boleh dijelaskan lebih lanjut maksud pertanyaannya seperti apa?
07:06 18/02/2023
Sriwihastomo Arief Maulana, A.Md.Gz. ahligizi
https://ahligizi.id/blog/?p=1135 mungkin maksudnya ini ya bu?
13:27 18/02/2023