[Bayi & Balita]
titi era Setianingrum
Menaikkan bb anak 23 bulan yg bb stuckn10.5 kg selama 3 bulan
09:05 20/09/2023
Aspri Nurtania, A.Md.Gz ahligizi
Terima kasih telah menghubungi dietducate, kalau boleh tau anaknya laki laki atau perempuan?
20:38 20/09/2023