[Mitos atau Fakta ? (HOAX or Not)]
anonim
Is milk bad to drink?
05:12 06/08/2019
Mahendri Deayu Putri M.Gz ahligizi
Halo. It's not true, milk is good for your health. Milk is source of protein. Cow's milk or soy milk is good. Thank you
23:08 06/02/2020